Total Pageviews

Monday 14 September 2015

Lubię poniedziałki! I like Mondays! :)

Witam poniedziałkowo! :)
 Co za wspaniały dzień,rano przyszedł listonosz i wręczył mi przesyłkę z ITD Collection,
 muszę Wam powiedzieć,że nowa kolekcja papierów vintage jest po prostu przepiękna! Już zaczęłam robic dwa pudełka,więc niedługo zobaczycie moje pierwsze prace z nimi,a ja nie mogę się już się doczekać,zeby robić następne :)

Kolejny powód do radości jest taki,że odniosłam pierwszy sukces w wyzwaniu blogowym,
ależ jestem szczęsliwa! :) Gratuluję serdecznie pozostałym wyróżnionym dziewczynom,zobaczcie jakie piękne kartki zrobiły!

Hello on Monday! :)
What a wonderful day,a postman came in the morning and gave me a packet from ITD Collection,
I have to say that a new collection of vintage paper is just gorgeous!I already started making two boxes,so you will see my first creations very soon,and I can not wait to make the rest of them:)

Another reason to rejoice is my first success in the blog challenge,I'm so happy! :)
Sincere congratulation to the rest featured girls,have a look how beautiful cards they made!

http://cardabilities.blogspot.ca/2015/08/sketch-130-design-team-reveal.html

Uściski!
Hugs!

No comments:

Post a Comment