Total Pageviews

Wednesday 13 January 2016

Pudełko decoupage z ramką / Decoupage box with a frame

Dobry wieczor,to znowu ja :D
Pokażę Wam dzisiaj pudełko z papierem klasycznym ITD 0369 z ITD Collection.
Papier jest piękny,jest na nim kilka obrazków namalowanych przez polską artystkę Magdalenę Rochoń.
Pomyślałam,że kwiaty będą pięknie wyglądać oprawione w delikatną ramkę i tak zrobiłam,muszę powiedzieć,że jestem zadowolona z osiągnietego efektu.
Dodałam metalowe nóżki i powstało eleganckie pudełko na herbatę lub biżuterię.
Ciekawa jestem,czy Wam się spodoba :)

Good evening,it's me again :D
Today I'll show you a box with a classic paper ITD 0369 from ITD Collection.
This paper is beautiful,with a few painted pictures by polish artist Magdalena Rochoń.
I thought that the fkowers will look lovely framed in the delicate frame and I did it,have to say I'm delighted with the result.
Then I added metal feet and we have an elegant tea box or jewelry box.
I wonder if you like it :)





Produkty / products :
Classic paper ITD 0369
Frame

1 comment: