Total Pageviews

Saturday 8 October 2016

Kartki świateczne / Christmas cards

Witajcie!
Ostatnio nie mam za wiele czasu na robienie kartek czy deco,jestem zajęta przygotowywaniem warsztatów kwiatkowych i opracowywaniem nowych wzorów kwiatków,ale dziś udało mi się zrobić dwie kartki świateczne.Mam nadzieję,że znajdę czas,żeby zrobić więcej,święta coraz bliżej,jeszcze chwila i będziemy dekorować choinki :)

Hello!

I dont have to much time for making cards or decoupage,I'm busy preparing flowwer making workshops and new flowers,but today I managed to make two Christmas cards.I hope I'll find time to make more,Christmas is coming,yett a little while and we will decorate the christmas trees :)




Udanego weekendu!
Have a great weekend!

6 comments:

  1. Bardzo interesujące świąteczne kartki, bardzo dobrane w klimacie. Ja bym była ciekawa tych nowych kwiatowych wzorów, jeśli można prosić. Przesyłam pozdrowienia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo:)Pewnie,że można,dzisiaj pokaże co zmajstrowałam ;)

      Delete
  2. Bardzo ładne, nastrojowe. Piękne tekturki i wykrojniki.

    ReplyDelete
  3. Pięknie i stylowo!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :-).To co, testujemy foamiran w warunkach ekstremalnych? ;-)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :)
      Testujemy,póki co wystawiłam kwiatki na słońce,bo zupełnie niespodziewanie jak na tę porę roku,w Irlandii słoneczko świeci jak szalone:D

      Delete