Total Pageviews

Friday 18 November 2016

Czas na herbatę / Tea time

Witajcie :)

Dziś kolej na decoupage,proste pudełko z papierem ryżowym ITD Collection.Papier jest bardzo delikatny w wyrazie i prawdę mówiąc przeoczyłam go,kiedy składałam zamówienie,ale dobra wróżka Beatka z firmy ITD dołozyła mi go do paczki i dobrze zrobiła,bo jest cudny!
Oto co z nim zrobiłam :)

Hello :)

Today is decoupage turn, a simple box with a  rice paper from  ITD Collection.This papier itself is very gentle in expression, and frankly I missed it when placed the order, but the good fairy Beatka of the ITD company has put it in to the parcel and well done, because it is wonderful! 
Here's what I did :)





 Miłego dnia,idę robić kartki :)
Have a nice day,I go to make the cards :)

6 comments:

  1. Pudełeczko rzeczywiście bardzo ładnie się prezentuje. Z pewnością wrzucisz karteczki, które aktualnie robisz. Serdecznie pozdrawiam .:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Wrzucę kartki jak tylko uda mi się zdjęcia zrobić ;)

      Delete