Total Pageviews

Tuesday 29 November 2016

Pudełko z wrzosami / A heather box

Witajcie :)

Jakiś czas temu dostałam serwetkę z wrzosami,jest śliczna sama w sobie,więc postanowiłam zrobić proste pudełko,bez żadnych dodatkowych ozdób i bardzo mi się takie podoba,mam nadzieję,że Wam też :)


Hello :)

Some time ago I got a napkin with the heather,the napkin is so lovely itself,so I decided to make a simple box,without additional decors and I really like it,I hope you like it too :)



Miłego dnia!
Have a nice day!

5 comments:

  1. Mnie się też podoba. Bardzo ładny wzór na pudełeczko.:))

    ReplyDelete
  2. Podmalowywałaś serwetkę? Wygląda pięknie bardzo soczyste kolory:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic nie musiałam robić,ona włąśnie taka cudna jest :)

      Delete