Total Pageviews

Thursday 9 February 2017

Nowe kwiatki z foamiranu / New foamiran flowers

Witajcie! :)

Nie wiem czemu,wena mnie ostatnio opuściła i nie mogłam się zabrać za robienie kartek czy decu,zero pomysłów i chęci do tworzenia,okropne uczucie :(
W końcu pomyślałam,że może pomogłoby zrobienie paru kwiatków,zajęcie proste,wycinanie,kolorowanie,klejenie,co wyjdzie,to wyjdzie.I wiecie co,to był dobry pomysł,ręce znów brudne,a to zawsze znak,że tworzenie w toku,jest nadzieja,że wena wróci na swoje miejsce,juz mam parę pomysłów! :D 
Miłego dnia kochani! :)

Hello! :)

I do not know why mojo has left me recently and I could not get for doing the cardsdecoupage, no ideas and the desire to create, terrible feeling :( 
In the end, I thought it might help to make a few flowers, simple work, cutting, coloring, gluing, whatever comes out will be good.And you know what, it was a good idea, hands dirty again, and that's always a sign that the creation in progress, it is a hope that mojo will come back to it's place,I already have a few ideas!:D
 Have a lovely day my dears! :) 





2 comments: