Total Pageviews

Thursday 15 June 2017

Pianka jedwabna / Silk foam

Witajcie! :) 
Wracam do Was po długiej przerwie,nawet nie zdawałam sobie sprawy,że aż tak długiej,miesiąc minął od ostatniego wpisu. Spędziłam ten czas i przyjemnie,bo na urlopie, i pracowicie - otworzyłam sklep internetowy Foamiran World z materiałami do robienia kwiatków :)
Bardzo mi brakowało tworzenia,ale w końcu znalazłam chwilę i zrobiłam kilka kwiatków z pianki jedwabnej.Uwielbiam tę piankę,jest taka przyjemna w dotyku i ,moim zdaniem, bardzo łatwo się z nią pracuje,zachęcam do spróbowania :)

Hello :)
I'm coming back to you after a long break, I did not even realize that it was so long, a month has passed since the last post. I spent this time and pleasantly, because on vacation, and hard working - I opened online shop Foamiran World with flower making supplies :)
I was very short of creating, but finally I found a moment and I made some silk foam flowers. I love this foam, it is so pleasant in touch and, in my opinion, very easy to work with,
 I encourage you to try it :)






 

7 comments:

  1. Piękne, delikatne kwiaty zrobiłaś. Wspaniale ozdabiają serce. Gratuluję inicjatywy i życzę dużo klientów w nowym sklepiku. Napewno go odwiedzę. Robiłam kilka razy kwiaty z foamiranu. Materiał przyjemny i wdzięczny do formowania, a kwiaty powstają naprawdę niepowtarzalne i piękne.Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu twórczych pomysłów po przyjemnym wypoczynku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serdecznie dziękuję za przemiły komentarz :)
      robienie kwiatków jest fantastycnym,relaksującym zajeciem,foamiran daje ogromne możliwości,odkrywanie jego tajemnic sprawia mi wielką radość.Pianka jedwabna jest jeszcze ciekawszym materiałem,choć nie wszyscy ją lubią,ja ją pokochałam od pierwszego dotyku :)Dziękuję za odwiedziny,pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komentarz się zdublował,więc go schowałam :)

      Delete
  3. Hello Chris!
    Thank you for visiting my blog and invitation!
    Greetings from Ireland,Carmen :)

    ReplyDelete